Wednesday, July 8, 2009

So you think you can dance, dance, dance..

Jeg leste i en eller annen nettavis at en sang der Ane Brun synger er blitt brukt i So you think you can dance. Jeg fulgte linken, og fant dette klippet. Sangen heter Koop Island blues, av den svenske gruppa Koop. Søt dans og artig sang! Koreografien er ved Mia Michaels, som har gjort veldig mye fint i dette showet. Så dermed var jeg påmint om at hey! Det er en ny sesong av amerikanske "so you think you can dance" på gang! Nå har jeg vært på torrentz.com og lastet ned og kost meg verre.

For dem som ikke har fått med seg hva dette her er for noe, så er det den Amerikanske storesøsteren til "Dansefeber". Uten å ha sett Dansefeber, er jeg nesten skråsikker på at "So you think you can dance" er mye bedre. Kanskje man kan kalle det prestisje-reality? For danserne er veldig gode, og det er koreografene også. Man får skikkelig variert danseunderholdning!

Ikke det at jeg har noe særlig peil på dans. Men det er av og til herlig å se folk som er veldig flinke til noe jeg selv suger på. Her er et klipp til, vampyrdans levert fra et av mine favoritt-par.

2 comments: